Exposició Lumínic “Alumnes Ins Leonardo” – Curs 21/22

El passat 11 de juny es va inaugurar la tercera edició del Festival de Fotografia Lumínic, en la qual ha participat el nostre alumnat de 3r d’ESO de fotografia matemàtica. L’exposició consta d’una selecció de 30 fotografies realitzades i seleccionades pel propi alumnat i està ubicada a la Biblioteca Gabriel Ferrater de Sant Cugat del Vallès.

Sota el títol “Alumnat de l’INS Leonardo”, el nostre centre ha participat en el festival, dins el marc del servei comunitari, amb l’objectiu de generar un espai de creació i sinèrgies experimentals al voltant del món de la fotografia i dins de la vessant divulgativa del pla educatiu de Lumínic.

El passat dijous 16 de juny amb tot l’alumnat que al llarg del curs 21/22 ha realitzat el servei comunitari de Fotografia Matemàtica, ens vam acostar a la biblioteca per visitar l’exposició, fruit del treball dels tres grups d’alumnes que hi han participat al llarg de tot el curs 21/22.
Aprofitem per animar-vos a les famílies que us acosteu a la biblioteca a veure l’exposició, que romandrà fins al 17 de juliol.