DESCOBRINT L’OBSERVATORI FABRA

Els alumnes dels grups 1ESO A i B de l’Institut Leonardo da Vinci ja han visitat l’Observatori Fabra de Barcelona, a la falda del Tibidabo. La visita pretén donar a conèixer la història d’un dels quatre observatoris astronòmics més antics d’Europa i que conserva intactes les seves instal·lacions decimonòniques des de la seva inauguració, l’any 1904. Els alumnes poden també aprendre la tasca de recull sistemàtic de dades meteorològiques que es fa des dels aparells del seu exterior i conèixer els estudis sobre sismografia.

Les vistes són impactants sobre una ciutat de Barcelona enorme i que a vista d’ocell permet indentificar-ne els edificis més emblemàtics: Sagrada Família; Torre Aghbar; Torre Calatrava; Montjuïc….

més fotografies