Carta alumnat 3a. setmana de confinament

Benvolgudes i benvolguts, com esteu?

Comencem la 3a setmana de confinament amb una previsió gens optimista que apunta que el retorn a les escoles s’apropa més al mes de maig que no pas al mes d’abril. Això vol dir que hem de seguir treballant des de la distància per no perdre el ritme del curs i per evitar que aquesta situació ens afecti.

Ara més que mai necessitem que treballeu molt bé i de manera responsable. Cal que organitzeu les tasques de les diferents matèries d’acord amb els terminis que us posen. El curs continua i intentarem seguir-lo amb el màxim de normalitat. Això vol dir que continuarem enviant les feines a través dels canals telemàtics que ja heu de tenir controlats: classroom; g-mail i pàgina web.

La setmana vinent comença la Setmana Santa (del 4 al 13 d’abril) i respectarem l’espai de vacances. És a dir, parem màquines, no tindreu tasques durant aquests dies. Tots nosaltres necessitem també un temps de desconnexió per a poder continuar amb més ànims i forces retrobades. Estem vivint una situació excepcional, inèdita i estranya a la que ens anem adaptant però que no resulta fàcil per a cap de nosaltres ni per a les vostres famílies.

A partir del 14 d’abril avançarem continguts i intentarem resoldre els dubtes que se us puguin plantejar a través de l’atenció individualitzada o bé de classes amb videoconferència, quan calgui, i també començarem a fer des d’alguna matèria proves d’avaluació. Per això és molt important la vostra col·laboració i implicació demostrant la vostra autonomia d’aprenentatge i capacitat de demanar ajuda per resoldre els dubtes que se us vagin plantejant.

Per a l’alumnat de Segon de Batxillerat i sobre les PAU, ja heu escoltat les notícies i es modifiquen les dates. El Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) informa que es mantenen les proves PAU, així com la prova d’aptitud personal (PAP) d’accés a diferents graus universitaris. Les noves dates s’establiran entre el 22 de juny i el 10 de juliol, en convocatòria ordinària, i abans del 10 de setembre, en convocatòria extraordinària. Un cop definit el nou calendari de proves d’accés a la universitat es farà públic per tots els mitjans disponibles i també us el comunicarem tan aviat com ens sigui possible.

Mentrestant, des del Consell Interuniversitari de Catalunya es vol fer arribar als estudiants i a les seves famílies un missatge de tranquil·litat garantint que els alumnes de la convocatòria 2020, accediran a la universitat respectant els principis d’igualtat, mèrit i capacitat que sempre, i també en circumstàncies excepcionals, han de regir l’accés i l’admissió als estudis universitaris.

Us aconsellem entrar al portal Canal Universitats , on trobareu models d’exàmens d’anys anteriors i, en el cas de PAU, l’eina de preparació de la prova Posa’t a prova.

Sabem que alguns de vosaltres esteu passant moments difícils i, malauradament, molt tristos i us volem enviar una abraçada virtual i molta força. Us tenim molt presents.

Recordeu que estem al vostre costat per a tot el que necessiteu.

Cuideu-vos molt.

Equip Directiu i Equips docents