CALENDARI 2n BATXILLERAT

Setmana d’exàmens 3a. avaluació (virtuals, no presencials): del dilluns 11 al dilluns 18 de maig.

Lliurament notes 3r trimestre i comunicació suficiència: 29 de maig.

Reclamacions: 2 i 3 de juny (el dia 1 és festiu)

Lliurament de notes finals: 4 de juny. L’alumnat amb tot aprovat ja podrà formalitzar la matrícula a les proves PAU del mes de juny.

Proves extraordinàries: pendent de determinar per part del Departament d’Educació, (probablement entre el 8 i el 17 de juny). Aquestes proves determinen les recuperacions de l’alumnat que, en cas de superar-les, anirà a les proves PAU extraordinàries del mes de setembre (data sense determinar).

Per altra banda, us informem que la matrícula per a la convocatòria ordinària de les PAU, prevista en aquests moments per als dies 7, 8 i 9 de juliol, es farà del 15 de maig al 15 de juny.

Calendari PAU