B-Resol

A partir de l’1 de març l’Institut Leonardo activa l’aplicació mòbil B-resol a la que tenim accés gratuït gràcies al projecte d’innovació educativa #aquiproubullying en el que estem inscrits des d’aquest curs 19/20.
B-resol és una solució per lluitar contra el bullying, el ciberbullying, l’assetjament, els trastorns alimentaris i qualsevol tipus de conflicte dels adolescents dels centres educatius.
Som el primer centre públic de Sant Cugat del Vallès que la posa en marxa amb l’objectiu de detectar i prevenir possibles situacions de risc del nostre alumnat. Una eina més al servei del nostre alumnat per potenciar la seva educació en valors i millorar la nostre convivència.
Si en voleu saber més us animem a visionar els dos vídeos explicatius i la web de l’aplicació mòbil.

Web de l’aplicació