3a edició del festival de fotografia Lumínic

Ens complau informar-vos que de l’11 de juny al 17 de juliol participem en la tercera edició del festival de fotografia Lumínic amb l’exposició muntada a partir d’una selecció de 30 fotografies realitzades, seleccionades i explicades per l’alumnat de 3ESO del nostre centre, ubicada a la Biblioteca Gabriel Ferrater de Sant Cugat del Vallès.
Sota el títol Alumnes de l’INS Leonardo, el nostre alumnat ha participat dins el marc del servei comunitari amb l’objectiu de generar un espai de creació i sinèrgies experimentals al voltant del món de la fotografia matemàtica i dins de la vessant divulgativa del pla educatiu de Lumínic.
Us enviem el link amb tots els espais expositius que comprèn la tercera edició d’aquest important Festival de Fotografia, així com el cartell publicitari de la nostra exposició.
Ens sentim molt orgullosos de la feina realitzada pel nostre alumnat i agraïm la col·laboració imprescindible de l’associació Lumínic per apropar i difondre la tècnica i capacitat artística de la fotografia entre els adolescents.

Esperem que la gaudiu tant com el nostre alumnat ho ha fet al llarg del curs!

#FestivaLumínic
#Innovació Leonardo