Un any més el LEONARDO amb el CROS de Sant Cugat

El diumenge 13 de novembre un total de 55 atletes del Leonardo da Vinci, entre alumnes i 4 professors/es van participar de la 24a edició del CROS Ciutat de Sant Cugat. En un dia assolellat i
fresquet, l’alumnat va matinar i participar tot gaudint d’un dia d’esport, de companys/es i de familiars.

Els alumnes van estar en tot moment assessorats i dirigits pels dinamitzadors esportius que actualment cursen l’optativa de CIATE al nostre institut. Fins i tot van organitzar un entrenament previ el dimecres 9 de novembre, durant l’esbarjo, pel bosc de Volpelleres i van rebre les consignes del gran atleta IVAN GARCIA de 4t d’ESO, campió d’Espanya de 60 m llisos i campió de Catalunya de 100 m i de salt de llargada. Els seus consells i els dels seus companys en procés de formació van ser ben rebuts per l’alumnat de 1r d’ESO.

Aprofitem per felicitar la primera posició obtinguda per la corredora ABRIL LÓPEZ, categoria juvenil. I les 5es posicions de NÚRIA BRUIX, categoria juvenil, SARA MARTÍNEZ categoria infantil de 2n any i LEO GUERRERO categoria infantil de 2n any masculí. ENHORABONA pels bons resultats nois i noies!!

Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra participació i col·laboració.

Fins a la pròxima trobada esportiva de la ciutat!

RECORDATORI:
L’entrega de premis es farà aquest divendres 25 de novembre a les 18:30 h a la Plaça Barcelona (Sant Cugat). Recomanen assistir 15 min abans.