Servei Comunitari – LECXIT

Aquest vídeo explica visualment el Servei Comunitari portat a terme aquest curs 2019/20 entre el nostre alumnat de 4t. d’ESO i l’Escola Pins del Vallès. Com tants altres projectes, la pandèmia va interrompre de manera abrupta aquesta experiència pilot d’aprenentatge entre iguals.

Iniciat el passat 12 de novembre, hem d’agrair al nostre alumnat de 4t. d’ESO la seva dedicació i implicació en la realització del projecte Lecxit.

L’alumnat participant ha estat:  Joana Buenaventura  E4B; Ariadna López E4B; Alan Moral E4A; Tiggist Guillaumet E4C; Cecília Viveros E4C;  Unai Hernandez E4C; Wanda Acosta E4C; Alejandro Núñez E4C; Natàlia Casals E4A i Vera Romero E4C.

Moltes gràcies a tots els participants del Servei Comunitari Lecxit de l’Institut Leonardo!