Comencem #ObjectiuRoma! Un repte cooperatiu i saludable!

L’alumnat de 4t inicia el Repte d’educació física #ObjectiuRoma

El repte consisteix a sumar km d’activitat física saludable a un marcador col·lectiu de classe simulant el viatge final de curs a Roma abans de marxar cap a Roma.

Per sumar km d’activitat física l’alumnat ha de fer activitat física (caminar, córrer, bicicleta, nedar), enregistrar els kms amb alguna app (strava, runkeeper, dispositiu wearable o app del mòbil), omplir formulari d’enregistrament (caldrà que afegiu una captura de pantalla dels kms realitzats). Cada setmana es plantejaran reptes d’activitat física que també sumen km!!! Famílies atentes que hi haurà reptes que necessitaran la vostra col·laboració!

Trobareu tota la informació, marcador i formulari al sites del projecte.

Us animem a tots i totes a participar sumant km d’activitat física saludable i aconseguir arribar a Roma sumant km d’activitat física saludable!

Un estil de vida actiu = salut!