Participació al 27è Cros de Sant Cugat

Estem molt orgullosos del nostre alumnat per la seva participació amb entusiasme i implicació al 27è Cros de Sant Cugat, celebrat el diumenge 9 de novembre de 2025.

Tots i totes van completar els diferents circuits amb esforç i determinació, demostrant esperit esportiu i ganes de superar-se en tot moment.

Un any més, l’alumnat de l’optativa de CIATE va col·laborar activament amb l’equip de Voluntaris de l’Omet, així com en les tasques de rebuda i acompanyament dels participants, especialment dels corredors i corredores més joves. La seva implicació i actitud són un exemple de compromís i esportivitat.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra participació, dinamització i suport durant la jornada.

Ha estat una experiència esportiva i de convivència fantàstica, plena d’energia, esforç i companyonia.Podeu consultar els resultats per categories en aquest enllaç

I no us perdeu el reportatge fotogràfic del nostre alumnat participant

A seguir sumant reptes, experiències i emocions esportives!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>