Reise nach Deutschland

Els alumnes de 3 ESO i 4ESO de l’optativa d’alemany van viatjar el 27, 28 de febrer i 1 de març a Freiburg, al Land de Baden-Württemberg.

Es tracta d’una sortida per fer una petita immersió en la cultura i llengua alemanyes i establir contacte amb un centre de secundària similar al nostre.

Els nois i noies no van parar: una visita guiada per Freiburg, provant el menjar típic al mercat,  gaudint del carnaval,  participant en una gincama en grups, parlant amb freiburguesos, pujant a Schlossbergturm amb grans vistes de la ciutat, pujant al tramvia, gaudint de temps lliure etc Al darrer dia, es varen endinsar per la Selva Negra,  per descobrir  la indústria de la fusta i microtecnologia, els rellotges de cucut, les cascades de Triberg, el Titisee, la neu, el verd i el silenci. Amb recança,  cansats però satisfets, varen tornar cap a l’aeroport de Basilea.

Cada grup té una tasca assignada: Els de 3r documenten la ciutat: monuments, botigues, mitjans de transport, barris, cartells… per aprendre i ampliar el tema  “die Stadt”.
Els alumnes de 4rt fan un diari de viatge, des de la seva mirada a través de la càmera. Ja tenim petits tastets a Instagram.

De ben segur que guardaran un magnífic record d’aquest viatge.

Deutsch lernen macht Spaß!

Auf Wiedersehen, Freiburg!