Un àpat saludable per persones sense sostre

Contributing to food security for homeless people in Girona is the name of our project within the Global Scholars Social Action Project 2022.

L’objectiu d’enguany és treballar en xarxa amb altres centres educatius per a col·laborar amb Som Sostre al llarg del curs i poder oferir seguretat alimentària a persones sense sostre.

Voleu saber-ne més? No us perdeu la web del projecte!

El diari de Girona fa ressó de la nostra acció per la seguretat alimentària. “La iniciativa s’emmarca en l’assignatura Global Scholars, a partir d’on els alumnes van haver d’identificar un problema real en la seva comunitat relacionat amb la seguretat alimentària i emprendre una acció per a contribuir a pal·liar-ne els efectes. I els estudiants, a través d’una votació, van escollir ajudar a les persones sense llar per, alhora, denunciar la invisibilitat del col·lectiu”

Agraïm el suport del Celler de Can Roca en la iniciativa, a L’Ajuntament de Sant Gregori per cedir l’espai Cuinetes i a Som Sostre especialment, per fer-nos partícipep del seu magnífic projecte social.