Pantalles i benestar digital

En el marc del 10è aniversari de l’obertura de l’Institut Vall de Llémena que celebrarem enguany, portarem a terme diverses activitats i actes de celebració que esperem que siguin del vostre interès.

Per començar, ens plau convidar-vos a una Conferència per fomentar el benestar digital, conscients de l’impacte d’aquestes tecnologies en la nostra societat.

La conferència porta per títol:
L’altra cara de les pantalles: Com es dissenyen els jocs, les apps i les xarxes socials per condicionar el nostre comportament i amb pautes per canviar certs hàbits.
La impartirà Jordi Camós, formador i divulgador en tendències i eines de l’entorn digital.

Aquesta conferència està adreçada a les famílies, ex-alumnes i alumnes de 4t d’ESO de tota la Vall de Llémena.

Reserveu-vos la data
dia: 30 novembre