Nouvinguts al centre

La gran feina que han fet els alumnes de 1r des de les assignatures de Tecnologia i de Ciències Naturals ha donat el seu fruit.

De les 10 caixes niu que es van construir i penjar al bosc de can Serra, 9 han estat visitades en algun moment de la temporada, algunes utilitzades com a refugi temporal.

En 3 d’elles s’han detectat inicis de construcció de niu (material apilonat, sense posta d’ous) i en una quarta, un niu fallit (amb un ou solitari). En les altres dues hi ha hagut pollades que han estant arribant a bon termini.
En una caixa niu hi tenim 5 polls de mallerenga carbonera en bona condició física i a punt d’envolar-se i a l’altra una parella de valentes mallerenga blaves hi estan peixant els seus 7 polls.

A més, aquestes dades ens fan ser molt optimistes de cara a futures temporades reproductives. En pocs dies, si passegeu pel bosc de can Serra amb els ulls ben oberts, potser tindreu la gran sort de veure aquestes dues famílies nombroses definitivament desconfinades..

Així doncs, que es preparin els tutors de 1r per a afegir aquests 12 nous alumnes a les llistes!