Nou espai pels Cicles Formatius 22-23

Aquest principi de curs 22-23 és trepidant! El cicle formatiu creix i ja són 55 alumnes, 30 a 1r i 25 a segon.

El curs passat van treballar a la Biblioteca i la Pineda però calia trobar un espai propi per poder treballar millor.

L’Ajuntament de Sant Gregori ha posat a disposició del centre l’espai de sobre la parròquia de Sant Gregori i l’ha condicionat en temps rècord perquè els alumnes puguin començar el curs amb normalitat quan abans millor.

Tot i que encara falta algun material digital, les obres principals ja estan fetes i els alumnes i professorat de cicles ja s’hi ha pogut traslladar.

Estem molt satisfets amb el resultat i un cop més agraïm la implicació de l’Ajuntament de Sant Gregori amb l’Educació del municipi.

La Pineda continua essent un espai de treball i pràctica que valorem moltíssim també

—-

width="1600"