Fundació Mona

Avui, dijous 20 de febrer, els alumnes de 1ESO han visitat la Fundació MONA a Riudellots de la Selva. Han passejat pel centre de rehabilitació on es recuperen macacos i ximpanzés que han estat maltractats com a artistes de circ, de televisió i fins i tot com a mascotes, i han conegut les principals característiques diferencials de l’ordre dels primats i aspectes de la seva biologia i el procés de rehabilitació que segueixen, vivint en família amb els seus congèneres en un entorn natural. Finalment, han participat en una dinàmica de grup que els ha permès comprendre la  problemàtica de la pèrdua d’hàbitat i biodiversitat que pateixen les selves de tot el planeta.