Visita al centre de la Consellera de Governació Meritxell Borràs

La Consellera de Governació, Meritxell Borràs acompanyada de l’Alcalde de Sant Gregori, el President de la Mancomunitat de la Vall de Llémena, membres del govern i regidors municipals, han visitat el nostre centre i s’han interessat pel projecte pedagògic, l’ús de les iPad i el treball dels alumnes.

Han entrat a les classes i han pogut veure en directe les activitats que s’estaven realitzant i la forma de treballar d’alumnes i professors.

Volem agrair la seva visita, el seu interès i la valoració tant positiva que han fet del que han pogut observar.

consellera_governacio1 consellera_governacio2