UAP18: Veritat o mentida

Com cada any, els alumnes de 1r de l’Institut han participat a la UAP, Cantata per la Pau, conjuntament amb més de 1500 alumnes i professors de la província de Girona. També hi han cantat 7 alumnes del centre (de tots els quatre cursos) com a solistes de l’espectacle.

George Orwel, 1984, basat en aquest llibre, la UAP18 vol reflexionar sobre el que és veritat i mentida.

–    Hem de crear el ministeri de l’abundància?, cal  controlar el poder econòmic del poble i dels ciutadans electes, cal crear més demandants d’ajuts econòmics i fer desaparèixer les llistes de  pobresa? . Desapareixerà la moneda i tots els pagaments es faran per connexió electrònica?. Control sobre el control
– tothom disposarà d’un GEO localitzador?. o ja el portem amb el telèfon?
– El ministeri de la veritat ha d’escriure el verdader passat, el present i el futur, tothom estarà obligat a saber la única i vertadera història què a partir d’ara reescriurem de nou, esborrarem totes les mentides i tots els funcionaris hauran de ser fidels al sistema i jurar ser servidors.