Trobada amb l’Institut Salvador Sunyer (Salt)

Sortida a Montfullà

El passat dijous 18 de juny els alumnes i professors de l’Institut de Sant Gregori, vam agafar les bicicletes per anar d’excursió, tot pedalant, fins al Local social de Montfullà. Allà ens esperaven els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’Institut Salvador Sunyer de Salt i ens van ensenyar a jugar a Copbol, Ultimate i indiaques.

La trobada va ser tot un èxit, els nois i noies es van passar tot el matí jugant en equips mixtes (dels dos instituts), i van tenir una  estona lliure durant la qual van estar parlant i rient en grupets…

A l’hora d’acomiadar-se,  com no podia ser d’una altra manera, es van fer amics del facebook, twitter, instagram… amb moltes ganes de repetir l’experiència.

Ja de tornada a Sant Gregori, vam fer una parada a la piscina per tal de treure’ns de sobre la calor, recuperar energies i tornar cap a l’Institut.