Teenagers to change the world

Els alumnes Maria Ll. i Miquel F. han estat convidats a participar aquest dissabte 30 de març en un webinar sobre el canvi climàtic, juntament amb alumnes americans.
Aquest intercanvi d’idees i propostes per millorar la situació actual del clima, ha estat promocionada per Global Colab, que convoca el concurs Teens Dreams, per inspirar adolescents a buscar solucions als objectius de la UNESCO pel 2030.
 L’any passat el nostre centre ja va guanyar aquest concurs en la categoria de propostes per la comunitat.