Sessió de treball sobre seguretat i Internet

Fer un bon ús de la xarxa és un aspecte clau en la formació dels nostres alumnes. Cal que en coneguin els perills i aquelles precaucions que han de prendre per a una interacció segura a través d’Internet.

Per aprofundir en aquests aspectes, l’agent de l’Oficina de Relacions amb la Comunitat dels Mossos d’Esquadra, ha vingut a l’Institut a fer una ponència. Els punts principals que han tractat són els perills de les xarxes socials, mecanismes de privacitat i seguretat en l’ús de la xarxa. Els alumnes s’han mostrat molt interessats i receptius en totes les qüestions plantejades i han participat activament fent preguntes, donant opinions i explicant situacions viscudes.

IMG_7729 IMG_7734