Primer premi InTecAA: Innovació en tecnologia Agrària i Alimentària

El passat 21 de desembre, les alumnes de 2n d’ESO Jana Grabulosa i Naia Bautista juntament amb la seva professorar de tecnologia Laura Fructuoso, van rebre el 1r premi del concurs InTecAA: Innovació en Tecnologia Agrària i Alimentària organitzat per l’Escola Politècnica superior de la UDG.

Es tracta d’un concurs divertit i innovador, dirigit als alumnes d’ESO, CFGM, CFGS, BAT i ECA’s, de les comarques de Girona i limítrofes. El concurs tracta sobre generar un vídeo curt, sobre un plat típic de la nostra comarca o zona i/o una innovació d’un plat tradicional, explicant tota la tecnologia que hi ha al darrera de la seva elaboraciódes del camp fins a la cuina.

Molt bona feina noies! Enhorabona!