Premiats per mSchools al Mobile World Congress!

El projecte de centre “Les tauletes digitals a l’aula: una eina eficaç” presentat al programa mSchools dins Mobile World Congress, ha estat premiat com a experiència d’innovació educativa de centre en l’ús educatiu de les tecnologies mòbils.

20160225_133417 2016-02-25 13.42.01

Estem molt contents i orgullosos d’aquest reconeixement, però som conscients que tot just comencem a caminar i que l’hem de rebre amb modèstia. Ara el repte és continuar avançant en aquesta línia tenint com a fita l’èxit educatiu dels nostres alumnes i el seu màxim desenvolupament competencial.

El premi que hem rebut és una impressora 3D que ens fa moltíssima il.lusió. Amb aquest recurs, podrem iniciar el programa de robòtica al centre amb la impressió de les peces necessàries.