PREINSCRIPCIÓ CURS 2016-17

S’inicia període de preinscripció per al curs 2016-17.

icona_pdf PRESENTACIÓ JORNADA 1617

A continuació es detallen les indicacions per dur a terme aquest tràmit:

1.- Cal omplir les dades del formulari corresponent al nivell al qual es vol preinscriure l’alumne. El fet d’haver completat aquesta informació, no garanteix la plaça al centre ni eximeix de presentar la documentació en paper que s’explicita en el punt següent.

A la Consergeria de l’Institut, hi haurà un ordinador a disposició de les famílies per tal que puguin accedir al formulari si tenen alguna dificultat per fer-ho des de casa.

2.- Lliurar a Consergeria entre el 30 de març i el 7 d’abril la documentació que es detalla a continuació:

• Sol.licitud de preinscripció
  • DNI pare/mare/responsables (original i còpia)
  • DNI de l’alumne (si en té, original i còpia)
  • Llibre de família, pàgines 2 i 3 i la de l’alumne (original i còpia)
  • Targeta sanitària (original i còpia)
  • Registre de vacunacions (original i còpia)
  • Autorització dret d’imatge
  • Documentació que acrediti qualsevol dels criteris generals o complementaris al.legats en la baremació

icona_pdf DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR i CALENDARI

icona_pdf DRET D’IMATGE