Our guest from California

A classe d’anglès de 4t hem jugat a un joc inspirat en #mysteryskype. Es tracta d’endevinar a quin lloc del món es trova el convidat a l’aula. Els alumnes fan preguntes a les quals el convidat només pot respondre si o no fins que endevinen el lloc exacte.

Un cop ja sabem d’on ens truca,  les preguntes ja són més obertes, i s’estableix una conversa amb el convidat sobre els temes d’interès de l’alumnat.

Hem conegut en Greg, un estudiant de Medicina de Califòrnia, que està aprenent català. Com viu i veu un jove americà la pandèmia, la situació política… del seu país?

Thank you Greg for sharing your time and engage our teenagers into a lively discussion.