Només el Nadal 2020

Aquest Nadal és excepcional! Al bell mig d’una pandèmia que fa estralls, mascaretes, distància… el nostre món com el coneixíem fins ara s’ha parat.

Amb tot, aquest nadal volem fer una crida a l’esperança i a la joia de viure el dia a dia. La creativitat de les nostres i els nostres alumnes s’ha esmolat més que mai per gaudir plegats de les festes nadalenques.

Hem fet una jornada de tallers organitzats pels mateixos alumnes.

Benvinguts a l’espectacle! Passegeu pels espais d’imaginació del dia 21 al nostre centre… i molt bones festes a totes i tots! Salut, energia positiva i molts bons desitjos pel 2021.

Tots els productes dels tallers:

Felicitacions Stop-motion

VideoClips grupals

Postals i GIFS de Nadal

Rap-Nadales

Els guanyadors, després d’una votació ben ajustada, són…

1r cicle:
Postal: Naia Teixidor, 1C