Les nostres històries de la guerra i exil·li

En el marc del projecte de 1 ESO Fugint de la Guerra els alumnes han dramatitzat les històries que han sentit a casa i al voltant de les històries viscudes per avis i besavis amb el patiment durant i després la Guerra Civil. Rememorant aquests moments personals, l’alumnat ha sentit, compartit i commemorat un dels moments més durs de la nostra història. Hem pogut comprovar que cada família té una història per explicar i així poder entendre millor el drama de la guerra i l’exil·li forçat que encara avui milers de famílies pateixen arreu del mon.