El nostre fotoreportatge pel Museu d’Història de Catalunya

E ls alumnes de CFGM de l’Institut Vall de Llémena han fet un fotoreportatge sobre el seu dia a dia al centre.

Aquest fotoreportatge ha estat publicat a la web del Museu d’Història de Catalunya. i en ell han volgut mostrar tot el que fan a classe i la gran familia que són tots junts com a grup.

A partir de varies fotos han creat una història, en aquesta podem veure mitjançant imatges diferents aspectes del cicle, desde la creació dels seus projectes i com treballen en ells, fins el companyerisme i amistat que tenen tots junts, cadascú amb diferents personalitats i virtuts, ja que com molt bé diu el títol, són més que un cicle.

Escrit fer per Víctor Ruíz

No us perdeu el vídeo dels nostres alumnes.!