Escrivim millor amb Daniel Cassany

Avui al claustre fem formació amb un luxe de ponent!  Daniel Cassany ens inspira per ajudar l’alumnat a escriure millor des de totes les àrees del currículum.

✊ Escriure és fonamental per aprendre i formar-se al llarg de la vida.

☝ Escriure requereix uns processos cognitius complexos i per això costa d’aprendre a fer bé: planificar, redactar, revisar…

👉 Fa èmfasi en el treball cooperatiu, els diaris d’aprenentatge, quaderns de recerca per millorar l’aprenentatge. Escriure cooperativament contribueix a la construcció de coneixement significatiu. Empoderem l’alumnat per aprendre més i millor!

Més sobre sobre escriptura

Més sobre grups cooperatius