Engeguem les classes virtuals!

Avui dia 30 de març hem començat el nostre horari de classes virtuals, que complementen les tasques online que van fent els alumnes en aquest temps de confinament. És una hora de compartir, connectar, riure i aprendre plegats.

Una vegada més, alumnes i professorat estan valorant molt positivament l’experiència i més que mai, es posa de manifest que, com fa el lema del nostre institut, #aprenemensenyant. Entre tots i totes, farem d’aquest temps d’emergència una experiència per aprendre i millorar com a persones. Seguim!

Alumnes de 3ESO fent Biologia

Global Scholars de 1r col·laborant amb Taipei per lluitar contra el Corona Virus!

2ESO sprechen Deutsch. Parlant alemany virtualment!

Alumnes de 4 ESO a l’optativa d’alemany. Uns geht es Prima!