El nostre projecte “Les tauletes digitals a l’aula” seleccionat per mSchools dins el Mobile World Congress

El projecte d’implantació de les iPad al nostre institut ha estat seleccionat com a finalista del concurs mSchools en la categoria d’experiències de centres. Això ens permetrà presentar-lo el proper 25 de febrer al Mobile World Congress.

No cal dir la importància que té per a nosaltres, un centre tant jove, aquesta oportunitat d’entrar a formar part dels instituts innovadors de Catalunya.

Aquest és un reconeixement a la col.laboració i implicació de tota la comunitat educativa: famílies, alumnat, Ajuntament, Departament i professorat que dia a dia demostren un l’elevadíssim nivell professional.

Ens sentim emocionats i molt orgullosos d’aquesta fita que entre tots hem aconseguit i estem segurs que aquest reconeixement ens encoratjarà a seguir treballant encara amb més il·lusió a la recerca de l’excel·lència pedagògica.

Gràcies a tots per la vostra implicació.

Visualitza la presentació projecte_tauletes