Anem al teatre

El passat 16 de novembre, els alumnes dels dos grups de segon d’ESO van anar al teatre Poliorama de Barcelona a veure l’obra El curiós incident del gos a mitjanit. L’experiència va ser molt enriquidora.  La interpretació de Pol López (i d’Ivan Benet, Cristina Genebat, Mireia Aixalà, entre d’altres) la utilització de música en directe, l’impacte de la multifuncional i multi premiada escenografia i la dinàmica direcció de Julio Manrique, van endinsar els alumnes en un dels grans espectacles teatrals dels darrers anys.

Haver llegit prèviament l’obra permeté que poguéssim gaudir de l’espectacle en tota la seva profunditat.

curiso-incident
curios