Dos alumnes de l’Institut seleccionats per a la final del concurs Fem Matemàtiques 2016

Els alumnes Cels C i Ruben S de 2n d’ESO del nostre centre han estat seleccionats per a la final del concurs Fem Matemàtiques 2016 que tindrà lloc el dia 21 de maig a l’Institut Jaume Vicens Vives de Girona.

Volem felicitar a tots els alumnes de 1r i 2n d’ESO que van participar a la jornada per l’alt nivell demostrat i la seva magnífica capacitat de comunicació i relació amb els altres companys i companyes durant la jornada, a les famílies i al professorat de matemàtiques del centre.

Esperem continuar en aquesta línia i sobretot que els nostres alumnes gaudeixin aprenent i compartint coneixements.