Conferència Arturo Padilla

El passat dimecres 14 de març, els alumnes de 1r d’ESO van rebre la visita del jove escriptor Arturo Padilla, arran de la lectura del seu llibre “Presoners del mar”. L’Arturo Padilla, tot i la seva joventut, ja ha guanyat diversos premis literaris dels quals en destaquen el Premi Jordi Sierra i Fabra, de narrativa juvenil, i el Premi Caterina Albert, de narrativa breu.
A la vetllada, els alumnes han assistit a la conferència i han presentat les seves maquetes. Tot seguit, s’ha donat pas a la signatura de llibres.