Ciència entre tots, la ciència al carrer a Girona

El passat 21 d’abril l’institut va participar a la cinquena edició de ciència entre tots, una trobada de diferents instituts de la província de Girona i altres entitats relacionades amb la ciència, on s’explica, s’ensenya i s’experimenta a peu de carrer experiències relacionades amb la ciència i la tecnologia.

En aquesta edició els alumnes del centre van explicar a la gent interessada els fenòmens i les il·lusions òptiques en 2D i 3D, el consum elèctric dels electrodomèstics de casa i com funcionava una impressora 3D. Us donem gràcies a tots els alumnes que hi heu participat per la feina que hi vau fer.