Centre preparador d’exàmens de Cambridge

A partir d’aquest curs 2017-2018 hem esdevingut centre preparador oficial d’exàmens de Cambridge University, amb l’objectiu que la majoria del nostre alumnat pugui certificar a l’acabar l’ESO el nivell B1 (Preliminary for Schools ) o bé el nivell B2 (First for Schools)  corresponent al  Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües. Aquests dos nivells qualifiquen el domini de la llengua d’usuari independent. La competència en llengües estrangeres és una de les estratègies clau que es potencia des del nostre centre, com a eina fonamental per a viure i treballar en una societat global. Els nostres alumnes dedicaran una hora setmanal  específica per a la preparació de les proves oficials. Els exàmens es podran realitzar en el nostre centre i a més, l’alumnat gaudirà d’un descompte en el cost de l’examen. Confiem que aquesta iniciativa, juntament amb l’ensenyament d’altres matèries en anglès (AICLE), intercanvis Europeus (Erasmus +), intercanvi amb Holanda i el treball per projectes des de l’àrea de llengua anglesa, contribueixin a fomentar  una sòlida competència comunicativa en llengua anglesa del nostre alumnat.