Carnestoltes 23

El carnestoltes enguany va ser estratosfèric! Al voltant del tema de l’espai, cada grup classe va escollir un tema musical, va preparar una coreografia i el disseny d’atrezzo i disfresses per oferir la millor versió de totes.

I va arribar el dia 16 de febrer, i a la Pineda falta gent. Els companys de cicles ja ens havien preparat l’ambientació amb una gran lluna a l’escenari i mapping espectacular de planetes i constel·lacions. Un nivell fora d’aquest món!

I per cursos, pendents dels presentadors de cicles, tots els 13 grups de l’institut van anar presentant el seu espectacle. Fou molt emocionant i tots es grups varen fer-ho molt i molt bé.

Amb tot, vam escollir guanyadors.

1C: Reis i Reines del Carnestoltes

1B: Guanyadors de 1r

2C: guanyadors de 2n

3C: Guanyadors de 3r

4B: Guanyadors de 4t

1CF: millor treball en equip

Professor- Master carnestoltes: Charly Gracia

A tots els nois i noies de 2CF, un agraïment especial per la seva gran tasca en tota la preparació i suport tècnic de l’espectacle.

Vídeos a l’instagram del centre!