Professors de l’Institut visiten el centre In fer Krim (Viena) en el marc d’un projecte Erasmus+

rebuda_VienaTres professors de l’Institut estaran durant sis dies treballant amb el professorat i els alumnes de l’Institut In der Krim de Viena en el marc d’un projecte europeu Erasmus +.

La rebuda ha estat molt càlida i hi ha molt interès i il.lusió en desplegar aquest projecte comú entorn del portafoli dels alumnes.

13. Logo_Weltkugel-2013-NMS1Durant la primavera, seran els professors vienesos que vindran al nostre centre per culminar la tasca d’aquest curs i preparar futures col.laboracions i trobades.