Pla de Lectura 23-24 a l’ESO

Iniciem el Pla de Lectura 23-24  per impulsar el gust per la lectura i fomentar la comprensió lectora, una habilitat fonamental per formar ciutadans crítics i per formar-se de per vida. Amb la irrupció de les pantalles, tots som conscients que la lectura vol un temps i esforç que no sempre sorgeix per iniciativa pròpia. És per aquest motiu que aquest projecte s’engega amb la voluntat de posar en valor la lectura i tots els seus beneficis.

Dediquem 30 minuts cada dia a tota l’ESO a llegir un llibre que els i les mateixes alumnes han escollit. El porten de casa o bé l’agafen en préstec de la biblioteca escolar que estem construint o bé de la biblioteca de Sant Gregori.

Per facilitar l’organització, els 30 minuts són a una hora lectiva diferent. Hem començat a les 08:00 del matí i canviarem d’hora setmanalment.

Les imatges parlen per si soles, oi? Que gaudim tots plegats de la lectura.