Winners for a better world

Un any més els nostres alumnes han arribat a la final de Global Co Lab, una organització sense ànim de lucre, que dona suport als adolescents per portar a terme els seus somnis, les seves idees per fer un món millor, en el Marc dels Objectius Sostenibles pel 2030 establerts per la UNESCO.

Enguany l’alumne premiat ha estat Fausto Cristante de 4ESO i ha explicat com va sorgir la seva idea a la ceremònia d’entrega de premis i com l’està duent a terme. Felicitats, Fausto i gràcies de nou a Global Collab per creure en els somnis dels nostres adolescents.

El podeu veure aquí, minut 29:52