Rebuda Intercanvi amb Alemanya

Durant la setmana del 21 al 26 de setembre de 2022, 20 alumnes de l’Institut Jakob Bruckner Gymnasium, de Kaufbeuren (Baviera) van conviure amb alumnes de l’optativa d’alemany de 4t d’ESO i alguns ex-alumnes que havien anat a Alemanya al maig 2022.

Han estat uns dies intensos de descoberta i compartir cultura i en fem una valoració molt positiva. Al nostre centre la vocació internacional és part de la nostra identitat, el nostre ethos, per formar ciutadans que viuen i treballaran en un món globalitzat. Aquestes trobades els preparen per treballar en equips multiculturals per solucionar reptes conjunts.

Danke, liebe Schüler und Lehrer. Bis nächstes mal!