Emprenedores

Un grup d’alumnes de quart d’ESO format per la Sofía, Carla, Adahi, i Coralí han passat a la final de la VIII Competició Catalana miniempreses, escollides entre més de 150 instituts d’arreu de Catalunya.
Des de l’assignatura d’emprenedoria han creat Allegro, una empresa de moda moguda per ideals de respecte al medi ambient, amb personalitat pròpia i de producció sostenible. Per emprendre aquesta idea van basar-se en la reutilització com aspecte clau, recol·lectant roba de segona mà i/o teixits reciclats per crear peces de roba modernes i úniques.
La fira de mostres tindrà lloc a Barcelona els dies 24 i 26 de març, on un jurat escollirà quatre projectes que passaran a la final estatal.