Intercanvi amb Dinamarca

Del 4 al 8 d’abril, els nostres alumnes de 3r d’ESO van participar en la primera part d’un intercanvi amb nois i noies de Dinamarca. Van venir aproximadament uns 60 alumnes de dues escoles i pobles diferents, Nyborg i Kerteminde.
Cada estudiant de Sant Gregori tenia assignat a un o una jove/a qui va acollir a casa seva aquests 5 dies. Durant la setmana, es van realitzar diverses sortides com ara a Girona, Barcelona, Figueres. Els dos grups, Nyborg i Kerteminde, tenien diferents horaris, tot i que van acabar fent les mateixes activitats.
Aquest intercanvi ha tingut diversos objectius: adquirir una visió global, enriquir la nostra perspectiva amb noves experiències, generar tolerància a allò desconegut, desenvolupar habilitats interpersonals, ampliar la nostra xarxa de contactes, etc.
Viurem la segona part de l’intercanvi d’aquí tres setmanes; del 10 al 14 de maig. Estem tots eufòrics i molt emocionats per descobrir una nova cultura i diferents estils de vida durant la
nostra estada a Dinamarca.
Ada GG