Donem Sang: Cartell Guanyador

Com cada any, el projecte de Donació de Sang, de 3r d’ESO, persegueix conscienciar alumnat i societat de la necessitat de donar sang.

Part de la tasca que es du a terme, es dissenyar el cartell publicitari que s’escollirà entre tots els realitzats pels grups, que encapçalarà la campanya de donació de Sang de Sant Gregori. Enguany tindrà lloc el dia 27 de Gener de 17h a 21h.

Felicitem a les i els alumnes Paula Masclans, Mireia Font, Manel Castro, Adrià Pinardel i Antonio Silva pel disseny d’aquest cartell que ha resultat guanyador.