Projecte Vies Verdes

Els alumnes de 2n d’ESO han posat en pràctica els seus coneixements de física, matemàtiques, tecnologia i educació física en un projecte STEM anomenat Vies Verdes.

El context d’aquest projecte comença amb la convocatòria d’un concurs públic per part de l’Ajuntament amb l’objectiu de realitzar una guia tècnica d’una Via Verda que vagi de Sant Gregori a Canet d’Adri en bici per a potenciar el turisme a la Vall de Llémena.

Durant aquesta setmana els alumnes van enregistrar totes les dades necessàries durant l’excursió amb bici (temps, distàncies i alçades) per posteriorment fer-ne el tractament, calcular i representar-les: desnivells, altimetries, velocitats mitjanes, energies, … entre d’altres.

Aquest projecte és una bona oportunitat per descobrir l’entorn privilegiat de la nostra Vall i alhora posar en pràctica els coneixements científics adquirits durant el curs.

Projecte Vies Verdes