Guanyadors de la fase de Girona del concurs ONCE

Hem participat en el 37 concurs Escolar ConexiON, AdicciOFF, organitzat per la ONCE, que té per objectiu conscienciar a infants i adolescents dels riscos del món digital. Aquesta iniciativa  l’hem treballada enguany al nostre institut dins del nostre projecte de centre Riscos a la Xarxa, que duem a terme al centre des de fa 5 anys, durant el primer trimestre del curs. Les dues propostes, la de l’ONCE i el nostre projecte, coincideixen en la necessitat d’educar els nostres joves en Ciutadania Digital, una competència transversal digital clau en l’ESO.

El nostre institut ha estat classificat en la fase de Girona amb el pòster del grup de Nora H. Adrià G. i Ada.G de 2n ESOC. Surt la notícia al diari de Girona, fent referència a la nostra participació i pas a la fase catalana. Hem estat seleccionats entre els 22 centres escolars participants.

Felicitem a l’Equip de 2n C per un pòster creatiu i en positiu, a l’hora que alerta dels beneficis de la desconnexió, una bona estratègia de màrketing! Sort, campions, a la fase catalana i espanyola!

Gràcies al diari de Girona per fer-ne ressò! L’Educació ens ajuda a fer un món millor!