Visita al CosmoCaixa

El dia 15 de gener, vam complementar a la sortida a Barcelona per anar al teatre amb una visita al CosmoCaixa.
09. Cosmocaixa

Els alumnes van treballar en grups de tres de forma autònoma per completar informació sobre diferents temes tractats en diverses sales o exposicions:

Mediterrani, el nostre mar com mai l’has vist
La reflexió i la refracció
Potències de 10
Bloc de gel: L’afortunada distància de la terra al sol
Els fòssils
El bosc inundat
La matèria civilitzada: cronologia de l’evolució humana

IT in action!

S’ha acabat el trimestre i els nostres alumnes canvien de matèria optativa. Aquí els podeu veure fent una presentació del que han treballat a l’optativa d’informàtica.

Escollim el nom del nostre institut

Des de l’Institut i amb la col.laboració de l’Ajuntament de Sant Gregori, s’ha iniciat el procés participatiu per escollir el nom del centre. La intenció de la comunitat educativa i del consistori, és incentivar la participació ciutadana per tal de recollir el màxim de propostes… Llegeix més»

Finalistes del concurs de tràilers

Ja tenim a punt els millors vídeos que van realitzar els nostres alumnes durant la sortida a Els Àngels que vam fer a finals d’octubre.

L’activitat consistia en crear un tràiler a partir d’un storyboard.

És un valor educatiu essencial que aprenguin tant a planificar correctament l’enregistrament d’imatges per desenvolupar una història, com a donar sortida a la seva creativitat i fomentar el treball col.laboratiu.

Ponència sobre seguretat a Internet

Aquesta setmana l’agent dels Mossos d’Esquadra Jordi Bartomeu, responsable de l’oficina de relacions amb la comunitat, ha vingut a l’institut a fer una ponència sobre la seguretat a internet. En acabar ens ha felicitat per l’educació i l’interès dels alumnes. Realment va ser molt interessant… Llegeix més»

Bufa&Sons a la Pineda

Els alumnes de l’institut van participar ahir a l’activitat Bufa&Sons que es va realitzar a l’espai La Pineda:
Tubs del món en concert és un concert audició comentat on els instruments són estris que utilitzem en la nostra vida diària. Una mànega, una crossa, un… Llegeix més»