Sortida a Blanes amb Xatrac
El passat dimecres, 15 de desembre, els alumnes de 1r d’ESO han visitat la platja de Sant Francesc de Blanes per observar la biodiversitat marina. Han pogut veure que la vida d’aquests éssers vius és difícil. També han fet captures fotogràfiques a les diverses espècies i les han penjat a l’aplicació de Natusfera. Han tingut […]
Sortida a Blanes amb Xatrac Llegeix més »


