Qui té a qui?
Els alumnes de 1r d’ESO han participat en uns tallers de teatre de Dipsalut amb la companyia “La nave va” per conscienciar-se sobre l’ús que fem i donem a les pantalles. A través del role-playing s’han ficat en la pell de tres personatges amb experiències diverses. Hem reflexionat sobre quin paper han de tenir les […]



