S’engega el taller ‘Ballem pel Playback’, sorgit de la iniciativa de l’alumnat
Un grup d’alumnes de 1r i 2n d’ESO participen en un nou taller de dansa organitzat per elles mateixes. Les estudiants de 2n curs Berta Firmino i Berta Gispert dinamitzen assajos amb la finalitat de participar en el certamen de Playback d’enguany. Aquest festival l’organitzen diverses entitats del poble de Sils, com l’Ajuntament o les […]
S’engega el taller ‘Ballem pel Playback’, sorgit de la iniciativa de l’alumnat Llegeix més »





